Priser hos Westfall Kommunikation

Hos Westfall Kommunikation løser vi mange forskelligartede opgaver, og det påvirker naturligvis priserne, hvilken karakter opgaven har.

Nogle opgaver er nu og her, andre strækker sig over måneder og år. Nogle kan løses ene mand, andre igen skal der assistance ind udefra. Nogle produkter er ens, og andre er vidt forskellige kommunikationstiltag for samme kunde.

Derfor er det svært at give præcise priser, da de afhænger af tidsforbrug, opgavens omfang, og hvad der stilles til rådighed af dig som kunde fra start.

Generelt er der dog et par rettesnore for priser hos Westfall Kommunikation

En kommunikationstime koster i udgangspunktet 950 kroner ex. moms.

Ofte giver vi tilbud på samlede pakker af kommunikationsprodukter. Det kan fx være ti artikler til en fast pris per artikel. Hvis det er en nyhedsartikel, der ikke kræver særlig research, hvor casepersoner og vinkel ligger fast fra starten, koster en artikel som udgangspunkt omkring 5.000 kroner ex. moms.

Kortere netartikler er oftest billigere, men igen afhænger det af udgangspunkt fra kunden.

Nogle køber kontinuerlig kommunikationshjælp fx i forbindelse med omstruktureringer eller nyansættelser af kommunikationsfolk i sin organisation og lander en ‘samlet pakke-pris’.

Der gives ofte samlede tilbud på PR-arbejde, synlighedskampagner, evalueringer, årsrapporter, kommunikationsanalyse og andet, der er sværere at gøre op i timer. Læs om, hvad andre organisationer har brugt Westfall Kommunikation til. Det er lige her.

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf: 29884943 med spørgsmål til priser hos Westfall Kommunikation.

Kvalitet koster

Der er flere grundliggende sandheder om priser og prisfastsættelse.

Den vigtigste, og den jeg vælger at fremhæve, er: God kvalitet koster mere end mindre god kvalitet.

Det er dog ikke altid, at kvalitet er et kardinalpunkt for kunder. Derfor kan du givetvis finde en kommunikationskonsulent, der kan lave fx facebook-opslag eller nyhedsbreve billigere, end vi gør.

Med samme kvalitetsbriller på, påtager vi os aldrig en opgave, som vi kun kan løse halvt, hvis budgettet ikke rækker til mere.

En dårlig løst opgave, uanset årsag og pris, vil ofte falde tilbage på os. Det er vi ikke interesserede i.

Du kan læse mere om kommunikations-priser hos journalistforbundet. Dem kan du finde her.